Har du erfaring indenfor følgende arbejdsopgaver og samtidig mod på at udvikle dine kompetencer?

Så er det måske dig vi leder efter, som den nye projektkoordinator i driften i Dr. Schutz Nordic A/S med base i Dragør.

 

Dine daglige opgaver:

  • Håndteringer af entrepriser og salgsordrer
  • Lettere bogføringsopgaver
  • Kontakt med danske & udenlandske leverandører, kunder og samarbejdspartnere
  • Planlægning & opfølgning
  • Fakturering
  • Lagerstyring
  • Ad Hoc arbejde

 

Faglige kompetencer

  • En kontoruddannelse
  • Projektleder erfaring – fordel, men ikke et krav
  • Erfaring fra Backoffice salg
  • Dansktalende med gode engelsk-kundskaber i skrift + tale
  • Rutineret bruger af Office 365 pakken
  • Erfaring i ERP systemer (ex. e-conomic)

 

Personlige kompetencer

  • Gode kommunikationsevner internt og eksternt
  • Trives i travlhed
  • Mødestabil
  • Selvstændig/initiativrig
  • Løsningsorienteret
  • Struktureret / god til at prioritere

Vi tilbyder dig et uformelt arbejdsmiljø og et godt fælleskab.

Vi fokuserer på at være en god arbejdsplads med særligt fokus på personlig udvikling og trivsel.

Du får en spændende hverdag med alsidige arbejdsopgaver.

Du skal arbejde selvstændigt, men vi løfter i flok og samarbejder i teams så alle når i mål.

Stillingen er fuldtid og lønnes efter kvalifikationer.

Ansøgningsfrist er 1/1-2023 og samtaler afholdes løbende i Januar.

 

Send en motiveret ansøgning + dit CV til jobstilling@dr-schutz.dk